La serviciu interactionam aproape zilnic cu oameni dificili – colegi de pe acelasi nivel ierarhic, sefi, subordonati, clienti; acestia pot fi irascibili, nemultumiti de orice, nepoliticosi, indiscreti, invidiosi sau, dimpotriva, extrem de tacuti, nehotarati s.a.m.d. Reactia fireasca este sa ne suparam si sa (contra-)atacam. Aceasta insa va genera un razboi din care nu va iesi nimeni castigator in cele din urma. Daca incercam sa ne pastram calmul prin reprimarea emotiilor negative, fie vom rabufni mai tarziu, fie va avea de suferit buna noastra dispozitie si chiar sanatatea.

“Sa te lasi coplesit de resentimente, manie, indignare e ca si cum ai inghiti o otrava, dar te astepti sa moara altcineva”. Malachy McCourt

Si atunci ce facem?

Ce obtii TU din acest curs:

  • sa constientizezi efectele toxice ale comportamentului oamenilor dificili asupra ta
  • practici utile, cu aplicabilitate imediata, in comunicarea cu oamenii dificili, inclusiv cu seful, clientii, furnizorii
  • tehnici de mentinere a calmului, fara reprimarea emotiilor negative
  • cum sa acorzi un feedback negativ constructiv

Cui se adreseaza cursul?

  • angajatilor care au de-a face cu colegi, sefi, furnizori sau clienti dificili
    sefilor care au de-a face cu subalterni dificili
  • angajatorilor care vor sa creeze un climat motivant si cooperant
    absolventilor de liceu sau facultate care urmeaza sa intre pe piata muncii si vor sa fie cat mai bine pregatiti
  • oricui vrea sa previna o situatie stresanta ce ar putea sa-l afecteze la locul de munca

Practic, tuturor celor care activeaza sau vor activa pe piata muncii. O mare parte din tehnicile invatate se pot aplica si in viata personala.

Investitia ta
Taxa de participare este de 150 lei / persoana si include suportul de curs in format digital, bloc notes, pix, cafea, ceai, apa, diploma de participare.

Inregistrare la eveniment