Traim intr-o noua era a vanzarilor, in care agresivitatea si manipularea nu isi mai au locul; clientii asteapta sa li se ofere valoare. Pentru ca nimanui nu-i place sa i se vanda, dar tuturor ne place sa cumparam.
Un vanzator bun este acela care identifica nevoia reala a clientului si stabileste o relatie cu el pentru ca, in conditii similare, un client va cumpara de la persoana de care ii place si in care are incredere. Pentru a face acest lucru, vanzatorul va trebui sa puna intrebari de calitate, puternice si sa fie un bun ascultator.
Acest workshop va invata:
- intelegerea procesului de vanzare
- identificarea modalitatii de a controla rezultatele in procesul de vanzare
- construirea unei propuneri unice de vanzare
- practicarea vanzarii cu ajutorul beneficiilor
- invatarea etapelor unei conversatii cu un client potential
- schimbarea perspectivei in ceea ce priveste refuzurile sau obiectiile primite de clienti
Cui se adreseaza workshop-ul:
- liber profesionistilor
- agentilor de vanzare, in special business to business
- absolventilor de liceu sau facultate care urmeaza sa intre pe piata muncii si vor sa fie cat mai bine pregatiti
- oricui vrea sa invete sa nu se lase manipulat de vanzatori