Traim intr-o noua era a vanzarilor, in care agresivitatea si manipularea nu isi mai au locul; clientii asteapta sa li se ofere valoare. Pentru ca nimanui nu-i place sa i se vanda, dar tuturor ne place sa cumparam.

Un vanzator bun este acela care identifica nevoia reala a clientului si stabileste o relatie cu el pentru ca, in conditii similare, un client va cumpara de la persoana de care ii place si in care are incredere. Pentru a face acest lucru, vanzatorul va trebui sa puna intrebari de calitate, puternice si sa fie un bun ascultator.

Acest seminar va invata:

  • intelegerea procesului de vanzare
  • identificarea modalitatii de a controla rezultatele in procesul de vanzare
  • construirea unei propuneri unice de vanzare
  • practicarea vanzarii cu ajutorul beneficiilor
  • invatarea etapelor unei conversatii cu un client potential
  • schimbarea perspectivei in ceea ce priveste refuzurile sau obiectiile primite de clienti

Cui se adreseaza seminarul:

  • liber profesionistilor
  • agentilor de vanzare, in special business to business
  • absolventilor de liceu sau facultate care urmeaza sa intre pe piata muncii si vor sa fie cat mai bine pregatiti
  • oricui vrea sa invete sa nu se lase manipulat de vanzatori

Locul si data desfasurarii seminarului

Pitesti, la sediul Digital Moments SRL, in intervalul orar 18:00 – 20:30.

Taxa de participare

Taxa de participare este de 84 lei / persoana si include suportul de seminar in format digital, cafea, ceai, apa, diploma de participare.

Ce spun cei care au participat la acest workshop

Inregistrare la eveniment